Propagace pokrývačské práce na Internetu
Pamatujete se na film „Jak dostat tatínka do polepšovny“? Jedna z nejúspěšnějších komedií dvacátého století, odehrávající se v Českém ráji, dovede okouzlit překrásným a poklidným prostředím, které sice v příběhu zpočátku vyzní ze strany paní Preissové jako něco, co si ani ve snu nepředstavovala pro trávení své dovolené, ale nakonec tu mohou tvůrci filmového děje vyzdvihnout to, proč se Českému ráji zrovna tak přezdívá. V jedné z roubených chalup žije filmový otec Františka Němce Josef Karlík, který se s hrdostí hlásí ke svému řemeslu pokrývače.
Být pokrývačem není snadné, je to fyzicky namáhavá dřina a navíc mnohdy ne zrovna bezpečná. Přesto je to práce, bez níž se neobejdeme, a které bychom si také měli považovat. Kdo z vás je pokrývačem a chystá se pokrývačství provozovat jako svou živnost, bude potřebovat dát lidem o svém záměru na vědomí, a k tomu bude nutné přistoupit s rozmyslem.
Můžete si nechat natisknout letáky do schránek, vytvořit klip pro odvysílání v televizi nebo v rozhlasu, ale toto vše jsou tzv. pasivní formy reklamy, a ty se mnohdy míjí účinkem. Většina diváků a posluchačů prostě nemá zájem nechat zrovna vyměnit střešní krytinu, nehledě na to, že řada z nich bydlí v panelovém bytě. Ideální reklama je spíše taková, kterou si lidé vyhledávají sami.
Funguje to například tak, že pan Karel rekonstruuje dům a poptává pokrývače, tak si zadá do vyhledávače klíčová slova „pokrývačské práce Tábor“ nebo „výměna střešní krytiny Soběslav“ a výsledkem je zobrazení pokrývačských firem a služeb v okolí těchto dvou jihočeských měst. Vyhledávače na předních pozicích vyhodnotí ty weby, které mají skrze experta SEO ošetřené potřebné SEO parametry. Specialista SEO dobře ví, které to jsou, a jak docílit dobrých výsledků ve vyhledávání, abyste získali potřebné klienty právě vy. Jestliže se problematika SEO nepodcení, je docela pravděpodobné, že si vaše služby lidé oblíbí, a budou-li s vámi spokojeni, budou se o vaší firmě zmiňovat i v kladných referencích hodnotících serverů.